-fv- Arkadaşlar 16+3 teyim..bi haftadır bebek değil biliyorum ama sırt üstü yatınca midemin arkasında da göbek altımda da kalp ordaymış gibi atıyo iki damar..sizde de oluyo mu dokununca bile hissediyorum
Esraygtf -fv- canım damarlardaki kan akışından dolayı o şekilde. Atardamarlar var karnında. Ama hareket hissetmen cok yakın :)
-fv- Esraygtf inşallah🤲🏼🤗 bi kez hissettim daha da yok ..bu pıt pıt atım korkuttu biraz teşekkür ederim açıklaman için😘
-fv- Eceveannesi valla bi haftadır var endişe ettim bugün baya attı diye..teşekkür ederim bi tek bende olmuyomuş bi arkadaş daha yazdıydı sende yazınca rahatladım gerçekten🙏🏻