Babyyinlovee Doktorumuz 11. Haftasında kıza benzetmişti ama 😁😁şuan erkek olduğunu öğrendik sağlıkla gel oğluşum 🧿💙🧿
Babyyinlovee ebru_90 15+4 doktora sordum kesin mi değişir mi diye bu saatten sonra sanmıyorum kesin dedi 😁😁 tabi allah bilir onu çıkınca görcez 🤲🏻💙😂
ebru_90 Babyyinlovee ben 15+3 de gittim doktora malesef göremedi bacaklarıyla öyle bi kapatmış ki😂doktorum çok da uğraşmasına rağmen göstermedi 😍hayırlısı artık sağlıklı olsunlar da 🥰