33+1 haftalığım bugün sabah midem bulanıyor biraz öğürdüm karın ağrım başladı ve karnım çok gergindi öğlene kadar mide bulantı ve karın ağrım geçmedi öğleden sonra hafif kasıklarımda ağrı vardı ve gerginlik hiç geçmedi elimi karnıma koyduğumda patlayacak gibi bir kaç kişi doğumda ya da doğuma 1,2 gün kala karın gerginleşiyor dedi bu konuda bilgisi tecrübesi olanlar yardımcı olabilir mi? Ha bu arada bebilten çok hareketliydi maşallah neredeyse hiç durmadı???