Sena01 Kızlar 36+2 yim şuan sabahtan beri kasık sancım var ve bel ağrısı normal mi sizce ? Sizde de oluyor mu ?
NesliCan1 Sena01 evet, doktorum 1 cm açılmam olduğunu söyledi bir hafta daha yat dinlen sonrası zaten normal oluyor defi 🙄
Gizemabc Sena01 37.5🙋🏽♀️ Ağrımayan yerim yok. Sabahlara karşı genelde hemen adet öncesi hissettiğim sıcaklık ve hafif sancılanma hissediyorum. Bacağımın kökleri, özellikle de belim çok ağrıyor. Kasık ağrısı doğum yaklaştığı için normal demişti doktorum
Ecemella Sena01 36+5 kasık ağrısı çok oluyor. Özellikle sabah kalkınca ve gece yatmaya yakın. Birde sağ yan tarafıma ve göğüs altıma çok baskı oluyor. Otururken nefes alamıyorum 😔
NesliCan1 Sena01 o da var 🥺 sabaha inşallah doktor kontrolümüz var bakalım ne olacak 37 haftalık olucaz 🙄