SinemcelikAydn Oglusumm çok geçmiş olsun ne güzel olumlu sonuç almışsınız Allah sağlıklı Doğum nasip etsin inşallah 🙏🏻 Ben de sonuç olumlu çıkarsa aldırma taraftarı değilim yapamam yani hayırlısı diyorum hep zaten 25. Haftamdayım nasıl olucak bilmiyorum
SinemcelikAydn Herkese güzel dilekleriniz ve dualarınız için teşekkür ederim bana ettiğiniz duanın 2 katını rabbim size nasip eylesin hayırlısı neyse bizim için o olur inşallah gerçekten çok zor bi süreç ve çok korkuyorum desteğiniz için sağolun 🙏🏻