Merhaba annenler muayenelerime 20. Ve 23. Haftalarımda düzmeli gittim 23. Haftada gittiğimde bir ay sonra renkli ultrason yapalım dediler 25+6 da gittim bu gün renkli ultrason için geç kaldığımı söylediler ben de 2 hafta önce 1 ay sonra yapılır denmesine rağmen bu gün geciktiğimi söylemelerine şaşırdım siz kaçıncı haftada yaptırdınız 25. Hafta geç mi oluyor sizce