Zemine11 arama motoruna yaz canım bu başlıkta bir sürü öneri çıkıyor bak onlara da.
Ben Batıkent ümite gidiyorum Talat Remzi Demirkol doktorum kilo takıntılı ama iyi bir doktor.
Birde Yunus Emre de Nihat İnan ona gidiyorum.
İkisiyle takipteyim hamileliğimin başından beri ikisini de seviyorum nerede dogurcam karar veremedim. 26.haftamiz bakalım