Menekse_92 Eşimle hep Eylül isminin kulağa hoş gelmesi ve Eylül ayında tanışmamız nikahımızın kıyılması hep o ayda olduğu için içimizden o geçiyor. Bebeğimizde nasip olursa Nisan sonu mayıs başı olacak. Sizce garip olur mu Eylül koymamız??
Balkizinanesi Menekse_92 valla bende çok seviyom eylül ismini ama kızım 26 gün sonra gelecek bende koysam diye düşündüm ama genelde eylül ayında doğanlar a veriliyo tuhaf karşılanır diye koymadım siz çok istiyorsanız köyün bence hiç düsünmeyin zaten eylül ayı sizin için özelmis
Guldenece_2525 Menekse_92 ismin eylül olması için illaki eylül ayında doğması gerekiyor diye birşey yok.böyle düşünmek çok garip...şubat ta doğum yapıcam kızıma eylül ece ismini koyucam nasipse
Deletedmom0010 Hayır benim kızımda temmuzda doğdu ama Eylül ismi ne alakdi var bunun illaki eylülde mi doğması lazım
Menekse_92 Deletedmom0010 çok beğendiğim bir isim kuzum bizim insanlarımızı biliyorsun hemen ağızlarında laf hazır 😔
Menekse_92 Balkizinanesi hem çok beğendiğim için hem güzel bir anlamı olduğu için istiyorum ama laf ederler diye çekindim. Kafam karıştı 😔
Swminc Bence sizin icin cok anlamlı olur 🙌 mesela bende inci koymak istiyorum cunku kızlık soyosmim ama 'eda ismi de cok gosuma gidiyor 😄❤❤
Didi6 Swminc ikisi de kısa isim. İnci Eda olabilir. 🥰 ben de bu 2 ismi çok severim, çok hanım hanımcık.
NurcanVolkan Menekse_92 kim ne derse ne düşünürse düşünsün bence kimseyi takma eşinin ve senin ne düşüncelerin önemli sizin için özelmiş hemde aklında kalmasın bence Eylül koymalısın😉
ebrukavi-19 Valla ben koydum bile eylül ayıyla bağlantımız bile yok sadece çok güzel bir isim kulağa hoş geliyor 😍
Menekse_92 ebrukavi-19 evet canım kulağa çok hoş geliyor 🥰 Allah sağlıklı uzun ömürler versin senin eylülüne
Menekse_92 Guldenece_2525 ben ve eşim çok beğeniyoruz ama insanlar herşeye bir kulp taktıkları için garipserler mi diye dedim canım
Sevilay0680 Bence çok.guzel bir isim.bende eylül koymayı istiyordum kaynanam en sevdiğim.isim.deyince vazgeçtim 🙄😂😂
Sevilay0680 Menekse_92 kayinvalidem saolasin o israr edince koymak gelmedi içimden vallahi şimdi ise ismi öykü asya ❤🤗