Tubaozaslan Merhaba kızlar doktor kontrolünde biraz açıklığım çöktü ve ben kaç santim olduğunu sormayı unuttum ultrason resmine anlayan bakabilir mi çok merak ediyorum bu arada 26+2 deyim !
Esraygtf Tubaozaslan bir arkadaşım 1 cm acıklıkla 4 haftadır duruyor istirahatle tabi. 29 haftalık suanda
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Tubaozaslan Çok açıklığın olmuş posaydı doktorun derdi.2cm falandır.İş yapma çok ayakta durma yürüyüş yapıyorsan bırak.
Gzdnz Tubaozaslan canım kenarda yazıyor zaten 3.83 cm diye korkulcak bir durum yok bence. 2.50 nin altına düştüğü zaman sıkıntılı. O zaman dr istirahat önerir. Önemli olan 2.50 nin altına düşmemesi.
Esraygtf Tubaozaslan o rahim ağzı uzunluğun sanırım canım açıklığın değil açıklık parmakla ölçülüyor diye biliyorum