Prenses39 Babybilbir benimde bazen yüksek atıyor ben normal diye biliyorum canım hamilelikte oluyormuş
elif_2020 Babybilbir benim de oluyor sürekli. Şimdi 18+1 deyim ama haftalardır oluyor zaten. Doktoruma sordum normal dedi. Ama kalp çarpıntısı da yaşıyorum. Kalp çarpıntısı çok sık olursa dahiliyeye görünmen gerek EKG yaparlar dedi. Ama şimdilik iyiyim daha.
Prenses39 Babybilbir onu bilmiyorum ama kalbin artık bebeğinde kan pompalıyor o yüzden hızlı atabilir için rahat edecekse doktora git ama hamilelikte yükselir genelde senin her an mı yüksek atıyor
Prenses39 Babybilbir arada olur canım o kadar tedirgin olma ama insan hamile olunca en ufak şeyde bişey olur mu korkusu yaşıyor seni çok iyi anlıyorum 🥰