Feminenia Kizlar hamilə olduğumu bu gün öyrendim inşallah Allah bütün isteyenlere nasip eder... Ama kahverengi akintilarim oluyo çok korktum sancim yok ama akinti Beni cok korkuttu başına gelen varmı?
Merbe61 Feminenia 6+0haftamda bendede basladı doktora git canım progestron baslanıyor ayaklarının altına yastık koy yat genelde herkeste oluyor dusuk tehlikesi dıyor doktorlar dinlenip uzanıcaksın bende gecti mesela
Ecemre Feminenia bazen yerleşme kanaması da olabilir diyorlar. Bende de oldu 5 haftalıkken Protestan başladım ve bol bol dinlendim geçiyor merak etmeyin.. ama mutlaka doktorunuza söyleyin..
Meryemd Feminenia yerlesme kanamasi canm bndede oldu hatta bende ilk 3 ay boyinca oldu korkulacak bisey yok hatta ben test yaptim pozitif cikti 1 2 saat sonra oyle oldu cok uzuldum ertesi gin dr a gittim bide ogun ebe arkadasim var ona sordum oyle rahatladim