fatma1993 Kizlar bu sabah yatarken biraz kendimi gerdim ister istemez .sonra sol karnima derini cekerlermis gibi karnim yirtilmis gibi aci hissettim .sonra karnimda biraz etkisi var sanki biraz aciyor .ilk hamilelik olinca anlayamiyorumda .acaba neden olabilir
Selma_45 fatma1993 geceleri arada benim de oluyor öyle iğne batmıs gıbı acıyor ama derin nefes alıp biraz bekleyince geçiyor
Meryemd fatma1993 bebek buyudugu icin oluyor atiyorum yere falan iturup kalkarkende bicakla kesilmis gibi yirtilmis gibi agriyor
Esra85 fatma1993 hamileligimin başlarinda ben de geriniyordum istem dışı. Sonra da ara ara olmustur. Uyku halinde çok oluyordu. Farkedince hemen duruyordum. Titreme de olurdu göbegimde. Hatta ayakta gerinme ihtiyaci gelirdi yapmayinca göbegim titriyordu. Bebegin buyumesi nedeniyle karin kaslari ile alakali bir durum oldugunu düşünuyorum ben. Çok şükür hiç bir sorun olmadi.
fatma1993 fatma1993 benimde igne batmasi gibi oluyor ama bu farkli biraz yirtilmis gibi derimin yirtilmis gibi hissettim.
niliyy Bende ilk zamanlar unutur gerilirdim bayağı bir acırdı. Dikkat etmek gerek bu gerilme olayına. Özellikle ilk zamanlar oluyor sanırım birde
fatma1993 niliyy ben 4 bucuk ayligim .benim ilk defa yapinca dedim yalnis bi sey mi yaptim dedim kendi kendime
2kizanasi Hapşırmadan sonra, gerilince, esneyince, yorulunca fazla ayakta kalınca, yerden ani şekilde bişey alınca, bişey kaldırınca oluyor illa yırtılma hissi gibi bişey çook kötü. Derin güzel nefes alıp vermek gerek, dinlenip oturmak vs işe yarıyor.