Selamlar. 27 haftalık hamileyim. Bugün şeker yükleme testimin sonucunu aldım sonuç iyi fakat folik asit sınırı 17.56 benim 18.8 çıkmış yüksek olmasında bi sorun olur mu acaba? Bir de vinalac multivitamin ve kan hapı kullanıyorum ikisinde de folik asit var vitamini bıraksam mı acaba diye düşünüyorum kafam karıştı. Yarın doktoruma da sorucam ama sizce ne yapmalıyım?