10+5 haftalık hamileyim ve lupus hastasıyım
‘iltihaplı romatizma’ cellecpt ilacı kullanıyorum 2 yıldır hamile olduğumu öğrenir öğrenmez doktoruma gittim ve bu ilacı bırakmamı söyledi bıraktım o zaman bebeğimi yeni öğrenmiştim 3 haftalıktı.. 9. Haftalık olduğu zaman randevum vardı gittiğimde doktorum bana bebeğini aldırman gerekiyo çünkü bu ilaç bebeğe hasar bırakır dudak yarıklığı damak yarıklığı dış kulak belki de anne karnıda ölebilir yani bi çok sebeb söyledi doktorum! Cerrahpaşa tıp fark. getama yönlendirdi doktorum gittim form doldurdum yarın karar verilicek... 😓😞 Cellecept ilacını kullanan var mı aranızda ? Yada benim gibi sorunla karşılaşan oldu mu ? Ne yapmam gerek ? O kadar çaresizim ki 😞😞😞