Merb kızlar çok hastayım yatıyorum grip çok ağır kemiklerine kadar Agriyor ayaklarım her yerim boğazım burnum tıkalı 16 haftalik oldum. Bebeğine bir şey olacak diye korkuyorum. Acile gittim serum verdi parol bir şey yapmadılar sprey dahi vermem dedi. Çok kötüyüm sizde böyle olan varmı? Lütfen dua edin bana benim normalde grbim çok ağır geçer ama bebegin den korkuyorum 😭😭😭