Bende 31 haftalik hamileyim.önümüzdeki hafta 32. Haftama giriyorum ve o zaman ağdaya gidecegim bende korkuyorum.gecen ay yaptirdim bicak kesiği gibi agrim oldu surekli.bir hafta cektim ağrıyı.ama kuaförden kuaföre fark var.ben yeni bi kuaföre gitmek zorunda kaldim il değişikliği yüzünden