Afrakurt Merhabalar 36 haftalık hamileyim bugün kontrole gittiğimde bebeğin eşinin yaşlandığını istersem 38.haftda sezaryenle alacağını istemezsem 40.haftayı bekleyeceğini söyledi sizce ne yapmalıyım.
Afrakurt Sabirsizanne16 hamileliğimin başından beri hep normal doğum istiyordum doktor istersen bekleriz ama büyümez dedi korkuyorumda