Merhaba arkadaşlar , en son kasım 19 da adet oldum . Diğer adetlerime göre daha kısa sürdü bormalde 7/8 günde ancak bitiyordu ama bu sefer 5.günde yıkandım . Mevsimsel değişiklik diye düşündüm . Ama bugün henüz reglime 8 gün varken birden kanamam başladı bildiğiniz kanama adet kadar yogun değil ama ped koymayı gerektiriyor . Daha önce bu tarz bir durum yaşayan var mı ? Yerleşme kanaması vs diye baktım internetten fakat yerleşme kanaması hem bu kadar erken hemde böyle kanamalı bir şekilde olur mu bilmiyorum . Bilgisi olanlar paylaşabilirse çok sevinirm .🤗