mervesat92 Bende hamile kaldıgım ay öğrenene kadar panik atak ilacı kullanmıştım yaklaşık 2 hafta, bir problem olmadığını söylemişti doktorum o dönem. Daha sonrada bir problem olmadı çok şükür ama benim atak ilacım çok ağır değildi bundan kaynaklı olabilir sen doktorunla bir görüş canım, hamileliğin ilk ayında kullanılan ilaçların zararının dokunmayacağını söylüyorlar plesentadan henüz ileri derecede kan akımı sağlanmadıgı için ama mg arttığında yorumları ne oluyor bilemiyorum inşallah herşey yolundadır 🙏🏻