gamzosgamzos Kızlar Rabbim nasip ederse tansiyondan dolayı zorunlu sezaryen olucam 19 unda 😊 sezaryen oncesi genel tahlil yapiliyormu yapiliyorsa doguma girmeden hemen oncemi bir kac gun oncemi doktoruma sormayı unuttum ☺
Gizemabc gamzosgamzos 17 aralikta sezaryen olacagim, 7 araliktaki kontrolumde kan verdim. Tam olarak neye bakiyorlar bu sezaryen kaninda?
gamzosgamzos Gizemabc vAllah canım bende bilmiyorum o yuzden actim basligi kurtaj oldugumda kurtajdan once kan grubuma hepatitlere ve genel kan sayimina bakmislardi belki sezaryen oncesi tahlillerdede onlara bakiyorlardir
Sweetblonde88 Gizemabc kan degerleriniz ( operasyonda kan takviyesi gerekli mi) pıhtılaşma degerleri kan grubu baska herhangi bir degerde sıkıntı varmı ameliyata engel hepsine bakarlar.
ebebegm Hastalığını bilip ona göre hareket ederler canım. tahlil önceden yapmışlardır sonradan yapmadılar bana ama ameliyata girmedende soruyorlar rahatsızlığınız hastalığınız varmı falan die
gamzosgamzos ebebegm anladım canım tesekkur ederim 😊 zaten her ay duzenli kan tahlili yaptiriyodum hatta daha bu hafta yaptirdim belki gerek gormezler tekrar yapmaya 😊