Kizlar herkese merhaba 38+2 deyim. Ama doktorum son zamanlarda sezeryana yönlendirmeye basladi aslinda böyle degildi simdiye kadar. Sizden ricam bildigim tavsiye edebilceginiz istanbul anadolu yakasinda varmi normali destekleyen doktor tuzla da oturuyorum buarada