Ecrinbebek45 Arkadaşlar merhaba.. Manisa’da yaşıyorum. İzmirde Aral Özbal a gidiyorum..muayene ücreti 400 TL. çok memnunum.. doktorumu çok seviyorum. Ancak hem eve olan yarım saatlik mesafe.. hem ailelerin ziyarete geldiklerindeki durum.. hem de doğum ücreti biraz beni endişelendiriyor.. ne yapmalıyım bilmiyorum.. 8 yıldan sonra gebelik olunca başlangıçta pek düşünmedik ama şimdi kara kara düşünmeye başladık açıkçası.. sizce ne yapmalıyım.. doktor değişimi riskli olur mu ki.. 33+4 üm bu arada
Zade Ecrinbebek45 Size Doğum ücreti ne kadar söylediler :) Bende özel bir kliniğe gidiyorum da daha konuşmadık bu konuları ama az buz bişey istemeyeceğine eminim .
ays_ays Ecrinbebek45 sada hastanesi var cana felan nazaran fiyatı uygun ama hastane eski ve uygun fiay olduğu için kalabalık oluyor tsbikide 65 TL muayene ücreti var hatice hanım var doktor olarak çok iyi isterseniz instagram dan bakablrsnz hatice ermil
Nehirkaya25 Ecrinbebek45 belli bi haftadan sonra doktorlar hasta kabul etmiyo diye biliyorum canim bende manisadayim sehur hastanesine gidiyorum ozelden pek bilgim yok malesef
Ecrinbebek45 Zade valla doktoruma sordum.. sen 2020 doğumu olacağından fiyat değişecek dedi.. 4 hastane ile anlaşması varmış sanırım.. kent,can,egepol,Çınarlı.. ancak şöyle forumlara bakıyorum ciddi fiyatlar söylüyorlar.. siz kime gidiyorsunuz
Zade Ecrinbebek45 Bende Mert Kazandıya gidiyorum canım .. benim de duyduğum fiyat şok edici olmuştu da 8 , 9 binden başlar falan demişlerdi . Özellikle anlaşmalı oldukları hastane zaten baya istiyormuş 🤨
dilekkrtp 400 tl çok değil mi arkadaşlar ? 100 den fazlası çok geliyor bana ayrıca onun yerine bebeğim için başka şeyler yapabilirim çok çok fazla bi ücret 😱
Ecrinbebek45 dilekkrtp o kadar haklısın ki.. dedim ya biz 8 yıldan sonra bir anda doğal yolla hamile kalınca ne yapacağımızı şaşırdık. Daha önce iki tane aşılama yapmıştık. Ama manisadaki bir kaç doktor beni küstürmüştü. Ama şimdi doğum parası biraz ürkütüyor. Manisa da 3000 istiyorlar sezeryana. İzmir de söylemiyorlar bile..
Zade Ecrinbebek45 Egepol , kent , atasağlık bildiğim bunlar canım :) Bizim 36. haftadayız bakalım 12 sinde hem tarih hem fiyat alacağız ☺️
Ilknur84 Esraygtf ben ata sağlığa gidiyorum ama 3000 sadece dogum fotoğrafçısı hepsi dışında aralıktan donrada zam söylenmiyor tam fiyat karatahta 3500 icinde fotoraf ta oluyormu
tuba_nur Esraygtf bende oraya gidiyorum daha fiyat almamıştım normal doğum için mi sezeryan için mi bu fiyat?
Ecrinbebek45 Esraygtf Allah ım sana geliyorum. 95 TL ye 3500 doğum ücreti denk geliyorsa 400 e uçurur bunlar bizi 😂Allah yardımcımız olsun.. Rabbim sağ Salim kucağımıza almaya nasip etsin..
dilekkrtp ays_ays Ben mesela Hatice hanıma gidiyorum gerçekten çok çok iyi bi doktor ablam olsun yengem olsun kuzenlerim olsun doğumları hep orda oldu çok iyi geçti ki kuzenimin dahi 8 yıl aşılamadan sonra oldu valla ben öyle bi muayene ücreti görmedim kuzum yazıl günah yani sizede onun yerine geleceği için daha güzel şeyler yapabilirsiniz hesap açıp oraya bebeğiniz adına atabilirsiniz bildiginiz o muayene ücretiyle sömürüyorlar insanı adı da özel hastane oluyor bu kadar olmaz ki
Ecrinbebek45 ays_ays arkadaşım iki doğumunu orada yaptı memnun da kaldı aslında çok.. ama ben kendi doktorumla yapmayacaksam büyük ihtimal Manisa grand medikalde yaparım.. keşke şu kocaman şehir hastanelerinde insan gibi davransalar da bizde bu kadar zahmete girmesek..
Esraygtf Ecrinbebek45 bir arkadaşım 400 tl muayene oluyordu doktor 7 bin lira hastanede 4 bin istemişti. 11 bin toplamda😂
Ecrinbebek45 dilekkrtp tabi canım öyle olmaz mı.. oradan buradan kesiyoruz doktora veriyoruz.. ama ben manisada bi kaç yere gitmiştim o süreçte özellikle devlette çok ters davranıyorlar.. karnını silecek peçeteyi vermeyi bırak yat kalk şunu yap bunu yap.. gerçekten kötü tavırlar sergiliyorlar.. en azından bu muameleyi görmüyorum diyorsun.. Allah mecbur olanlara yardım etsin diye dua ediyorum her gittiğimde..
Zehra_24 dilekkrtp sigortaları var mıydı doğum yapanların doğum ücreti nedir biliyo musunuz Hatice ermin hanımın
Nehirkaya25 Ecrinbebek45 ben sehir hastanesine gidiyorum doktorum gayet guler yuzlu kibar her sorduguma cevap veriyo ayni sehir hastanesinden mi bahsediyoruz 🙄
Ecrinbebek45 dilekkrtp amin inşAllah kuzucum.. Rabbim herkese sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin..
Ecrinbebek45 Eceveannesi sordum ama cevap vermedi.. 2020 bebeği olacağı için fiyat değişecek dedi.. 😓
Eceveannesi Ecrinbebek45 bende İzmir'de yım Tınaztepe ye gidiyorum 100 TL özel ama çok güzel bı hastane