Ilayda_35 Merhaba 37+1 günlük hamileyim bugün doktora gittiğimde nstye girmemi istedi ve sonuçlarda sancıların başlamış sıklaşınca gel dedi fakat ben sancılarımın olduğunu hissetmiyorum bi zararı olur mu ne zaman gitmeliyim doktora ?
Aleyy00 Ilayda_35 benim de sancılarım çıkıyordu hissetmiyordum ama doğum olacağı zaman gelen sancıyı ayırt edersin ve hissedersin korkma yani kendini belli ediyor