Kızlar az önce kontrolüm vardı kese nerdeyse 25mm olmasına rağmen nihayet kese içinde 2mm lik bişey göründü ama doktor bebek olabilir olmayabilir de diyor hala net bişey demiyor salı tekrar gel dedi 25 mm kese içinde 2mm embriyo çok küçük değil mi sizce acaba o yüzden mi şüpheleri var