Kızlar merhaba çok şükür 33. Haftalık olduk bebeğime hayırlısıyla Kavuşmayı dört gözle bekliyorum ama bir kaç haftadan itibaren sürekli korku ve üzüntü hali var üstümde bir anda içim garip oluyor acaba dogum yaklaşıyor diyemi korkuyorum çok şükür bugune kadar güzel geçti hamileligim ama zaman geçtikçe gerilmeye başlıyorum bu durumu yaşayan varmı veya dogum sonrası geçermi. Kendi kendime endişenlemeye başlıyorum