Uzunyolculugumuz Bende dün çatı muayenesi oldum o esnada hiç agrı olmadı millet çok abartıyormuş korkarak gitmiştim bende çok şükür anlatıldığı gibi değilmiş.. sonrası kasıklarda biraz agrım oldu ama oda geçti, benim doktorum muayeneden kaynaklı ufak çaplı kanama olabilir normaldir dedi ama aşırı olursa ara beni dedi kanamada olmadı, zaten artık olursa oda nişan olur diye tahmin ediyorum