Cnn17 canım seni tanımıyorum ama bebek sahibi olmak isteyip bu haberi alan herkes için çok seviniyorum. Öncelikle rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin. Bende bir kayıp yaşadım kalbi durduğu için kürtaj oldum 2 ay denemedik bu ay denemeye başladım ama hiç bir belirti olmamasına rağmen hamileymişim gibi hissediyorum. Eşim de çok istediğin için öyleymiş gibi geliyor sana sonra üzülmeni istemem deyip duruyor bir bakıma ona da hak veriyorum. 😔 Benim de regl olmama 6 gün var aslında test yapmak istiyorum ama idrar testi hemen sonuç vermez heralde kanda çıkar ama onu yapmaya da cesaretim yok.. Sen erken gebelik testi mi aldın?