Syma95 Kizlar bugun tetenoz asisi vurulmaya gttim saglik ocagina kalp atisi 144 dedi 20+0ım normal midir. Bisey soylemiyolar ki yaaa
Bilgeninannesi Syma95 140 ve üzeriyse kız diyolar da o yüzden sordum acaba doğruluk payı var mıdır? 😍