Merhaba ben 28 haftalık hamileyim yaklaşık 1 haftadır kaşıntı mevcut böyle bişey çıkacağını tahmin etmezdim ilaç değişikliği yaptığımız için belki onun yan etkisidir diye düşünmüştüm doktoruma sordum ilaçları bırakmamı ve cildiyeye gitmemi söyledi bugün gittim kurdeşen olmuşum şaşırdım krem, losyon ve diyet verdi süt ve beyaz unlu gıdalar tüketmemem gerekiyormuş sizinde bilginiz olsun diye yazıyorum