Kızlar kafama takılan bir soru var. 36+6 haftadayim. Bu zamana kadar muayene olduğum doktor boyuna göre kilon fazla boyun çok kısa sezaryen olabilirsin demişti. Devlete de bazen gidiyordum muayene oraya gittiğimde böyle bisey mümkün mü diye sordum elbette doğru 1.50 den aşağı boylara normal önermiyoruz zaten çatıları da musait olmuyor dedi. Çatı kemikleri daha asagi iniyor çünkü boy kisaldikca dedi. Daha sonra bende tekrar doktor değiştirdim normal öneren tanidiklarimin gittiği bir doktordu ona sorduğum da çatı muayenesi olmadan böyle bişeye karar veremeyiz ama doğru boy kısaldikca sezaryen oranı artıyor dedi. Sonra çatı muayenesi yaptı. Hiçbir şekilde uygun değil normal doğuma dedi uğraşırsan da allah korusun bebeği kaybedebiliriz dedi. Gerçekten digerlerinin dediği gibi kemik baya asagida ve 2 kemik birbirine çok yakınmış bebeğin başı çıkmaz burdan dedi. Haftaya cumaya da sezaryen günü verdi. Sizin de bildiginiz böyle birileri oldu naptilar başka bir doktora daha gideyim mi?