Kızlar merhaba bir arkadaşım 27 haftalık hamile...Şekeri biraz yüksek normale göre...Doktor insulin vermiş kullanıyor hergun ama ,onun dışında acaba başka ne yapabilir şekeri düşmesi için?
Doktor diyet ve yürüyüş vermiş.Baska iyi gelen birşey varmı acaba ?