Ebru_erutku34 vallahi ben fizik tedavi hastanesine gittim ama memnun kalamadım kaleden çünkü her gittiğinde farklı doktor oluyor malesef tüm devletlerde böyle herkes farklı bişey söylüyor kafam çok karıştı kendime özel hastanede bir doktor buldum oraya gideceğim artık kesinlikle sürekli bir doktora gitmekte fayda var