Eminekckgny genel cerrahi radyoloji de girdim kadın doğum radyoloji dolu olduğunda oradan sıra veriyorlarmış yaklaşık 15 dk gibi sürdü eşimde yanımda girdi tek tek herşeyini anlatıyor onların ölçtüğü değerler var onları yazdırıyor gayet güzel anlattı çok şükür bir sıkıntımız yok memnuniyetle ayrıldık şimdi 32. Haftadayız sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz