Hsrt42 şekerdendir merak etme tedavisini görüyorsun zaten şeker hastalarında su fazlalığı oluyor benimkide sınırdaydı gönlünü ferah tut allah büyük merak etme. Kendimi gördüm şuanda sende 4 lü tarama yaptırmış mıydın? Benim 4 lü kötü cıkmıştı çok kötü 2 hafta gecirmiştim. Senin durumun çözülemeyecek bişey değil diye düşünüyorum üzme kendini de bebeğini de rabbim yardım eder