Kızlar rahim ağzı dikişi attıranlarınız var mı? İlk gebeliğim erken doğumla sonuçlandı 14saat sonra kaybettim. 15ayın ardından yine hemileyim çok şükür bin şükür (Rabbim isteyen herkese versin inşallah) Şimdi 12.haftada rahim ağzına dikiş atılacak benim. Yaptırmanız var mı lütfen bilgi verir misiniz? Uyutuluyor muyuz? Acısı var mı? Hastanede yatış oldu mu?