Kızlar artık yürüyemiyorum yaa resmen canım acıyooo 38+5 haftalıgız bugun kontrolumuz vardı ara ara sancılar cıkmaya devam ediyo ama benım sadece altım çatı agrım var açıklıgım yok ama hurma plates hergun sıcak duş alıyorum ebe bana 3500 üstü riskli demişti takılabılır demişti bugunde aynı şeyi söledi 3700 cıktı ultrasyonda normal dogum beklıyoruz yoksa doktor yarın alim istersen dedi ama ben normal için beklemek istiyorum çatı agrım cok fazla aglıcam artık sizde durum nee 😣😣