Adel001 çoook mutlu oldum 🥰 hayırlı olsun 18+4 de kilosu gayet iyidir kuzum ben 20 haftada o kadardım midem bulanmadı ama iştahım yoktu oyüzden çok kilo alamadım galiba ama genetiklede alakalı olabilr canım bebeğin kilosu çok olucağına sağlıklı olsun 💕