Melis1825 Sesem doktor net bir şey söylemek istemedi ben de tereddütte düştüm 😅 çok teşekkür ediyorum 🤗
2cocukluhayatadogru dentem61 evet normal canım ben de 20+1 deyim 250-350 gr arası normal dedi, her çocuk farklıdır 😍
Mervemm dentem61 ay ben cok takıyorum kilo arkadaşım 17 haftada 360 grm mis bebeği dedim kesin benimki zayıf
dentem61 benim kızım olucak doktor kesin dedi bacaklarını açmıştı da orası da bacak arası zaten yarın da hastaneye detaylıya gidicem orda tekrar sorucam bakalım sağlıklı olsun tabikş de 🥰@Glsm9191 Halimeege zmrtcskn 2cocukluhayatadogru Happy46 Nghnkrmzrk Sesem
Dilan3eymenn Ecemre bende 13 e doğru gidiyorum merak etmiyo değilim seninkinde kız hissettim canm sağlıklı olsun da
Kzycgl dentem61 https://imgyukle.com/i/Ve0R0A canım bu kuzenimin bebeği cinsiyeti için yorum yapabilir misin
zmrtcskn dentem61 https://imgyukle.com/i/b77be830-8cc5-48ef-b14e-2312da57b8f4.RKnfLG buda bizim bacak ara bizede kız dediler seninkiylede aynı değişirmi diye korkuyordum ama rahatladım🙈