Sema1994 yani senin için normal olursa daha iyi olur canım ne kadar olsada çünkü bir evladın daha varmış bende sezeryanın o yönünden korkuyorum hemen iyileşmiyor dikiş yerleri ne kadar ayağa kalksanda yengemden biliyorum iki kere sezeryan oldu 1.5 yıl arayla şimdi hala sızlıyor der grip olduğunda falan ama ne olursa hakkında hayırlısı olsun evladın sağlıcakla doğsunda gerisi boş🤱🤱❤️