Nghndp evet saat 10da başladı 17.30a kadar. Kendimin en azından 3,5 santim kendi acilmamla gitseymişim çok güzel bir doğum olurdu.
Sonuçta bir gonca düşünün, onu zorla gül haline getiremezsiniz değil mu, rahim de öyle.zamani bekleyin derim.
Tabi ki hiç sorun yoksa.nihayetinde en önemli şey sizin ve bebeğinizin sağlığı. Doğum şekli degil😊