25+1 ikizlerime hamileyim. Biri 930 gram civarlarında, diğeri 750 gram civarlarında çıktı az önce. Doktorum normalde çok rahat biridir. Sorun görmüyorum ama 2 hafta sonra tekrar gel bi süre böyle takip edelim dedi, normalde 4 haftada bir oluyordu kontrollerim. Küçük olan geç döllenme. İlk zamanlar 2-3 gündü gelişim aralıkları, hafta geçtikçe açılıyor şimdi 1 haftaya falan çıktı. Böyle bir durumla karşılaşan var mı, içimi rahatlatır mısınız tedirginim. Kiloları hep böyle açık giderse ne olacak?