Kızlar 18+4 günlüğüz. Eşim ile hesaplama konusunda anlaşamıyoruz ben şu an 4,5 aylık 20. Haftada 5 ay olacağız diyorum o hayır 20. Haftada 5.ay dolacak 6. Aya girmiş olacağız diyor. İlk gebelik olunca da bilmiyorsun doktor da hep haftalık söylüyor bilen yardım etsin lütfen 🙏🏻