Normal doğumsa kendim için aldığım ve lazım olan olmayan şeyleri söyleyeyim. Kendin için: kesinlikle deepend bezden al çok rahat oluyor hastanede, onun dışında ilk gün kanama kontrolü için elbise gecelik daha rahat oluyor, sonrası için alt üst pijama takımı, çorap al doğumdan sonra vücudun ısınması zor oluyor özellikle ayakların, küçük havlu al lazım oluyor, kirli poşeti, rahat bir terlik yürüyüşün için vs, tarak kesinlikle al saçların resmen savaştan çıkmış gibi oluyor terden vs. Benim göğüs ucum çok yoktu avent göğüs seti almıştım yanıma Bebeğin için: hastane çıkışı ve alt üst takım yeterli oluyor, bebek bezi, ıslak mendil, emzik almıştım ilk gün verdim hastane de çok rahat olmuştu çnkü ilk gün emzirmek vs zorlayıcı oluyor. Hatırladığım bunlar bir avaz da kurtul inşallah🙏