Kızlar 37+2 haftalığım günşer geçmio artık çok zorlaştı herşey doğum belirtimde yok nolucak böle bilmyorum yarın doktor kontrolüm var acaba sezryanmı olmak istyorum desem tecrübeliler bi yazabilrmi gerçekten sezryan zormu amliyat sonra göbek kaliomu zaten kiloluyum bide höbek kalırsa vay halime 😂