Zeynepdefne23 Ben farklı ildeyim, buradaki doktorlar ameliyatımı kabul etmedi Ankara’ya sevk ettiler. Emin olduğum tek konu var o da teknik donanım açısından iyi bir hastane ve doktor Mustafa Bey çok iyi biri. Ben herhangi bir olumsuz durumla karşılaşmadım sana da tavsiye ederim