Kedili_Anne Suraozgun test sonucunuz anladığım kadarıyla çok güzel çıkmış. Çok düşük risk kısmında yer alıyor. Yani kötü birşey olma olasılığı çok düşük çıkmış. Tebrikler 🍀
Gulmartin Benim de ikili testte çok düşük risk çıkmıştı üçlüde hiç risk çıkmadı sağlıklı gelsinler inşaallah 🙌🏻
Suraozgun Mebos hayır daha göstermedim doktorum seminere gitmişti o yüzden burada bilen birilerinden yardım almak istedim
89Kbr Değerler gayet iyi duruyor ama Sizin sat ile ölçümdeki gebelik haftası uyumsuz çıkmış. altta da not olarak düşülmüş. sağ Salim kucağınıza alın inşallah
Suraozgun 89Kbr evet ilerleyen haftalarda ulaşır sat a göre dediler ulaşmazsa bile geç döllenme olarak kabul edilirmiş teşekkür ederim 🙏