Hanımlar... 11 haftalık gebeyim 2. Gebeliğim ama kasıklarımda kesik kesin sancım var. Afedersiniz ama böyle alttan sancı vurur gibi akıntı vs yok herhangi bir sorunum da yoktu... idrar yolu iltihaplanmam var ilaç kullanıyorum bir hafta oldu. Şimdi bu sancı normal mi böyle sorun yaşayan oluyor mu ?