tugbadm Hanımlar çatı muayenesi olunca lekeler geliyor ya sonrasın hemen doğum başlar mı ya da kaç gün sonra başlar muayene sonrası sancısı başlayanlar oldu mu güZel anneler merak ediyorum 🤷♀️
Gamzeli_03 tugbadm bende merak ediyorum bu hafta yapacak sanırım doktorum dedim hocam nasıl oluyor korkulacak hiç birşey yok dedi arkadaşımın biri de yaptırdı oda sakın kokma çok kolay geçiyor dedi sonuç da normal doğum olur ise koca bebek çıkacak 🤭
tugbadm Gizemabc benim de muayenem güzel geçti bişey hissetmedim ama dünden beri afedersin kahverengi lekeler geliyor akıntıyla ebe normal demişti
Duuyguum tugbadm ben lekelenme sonucu gitmiştim zAten o zaman baktı ama sonrasında lekelenme yaşamadım bidaha
niliyy Benim doktorum lekelenmen olabilir normal dedi ama bende muayene sırasında ağrı sızı hissetmedim ve lekelenmem de olmadı .üzerinden bir bucuk hafta geçti hala doğum belirtim de yok😂
tugbadm niliyy 😂sanırım sadece bende mi lekeler olmaya başladı dün başladı bugün hala devam ediyor ne zaman bitecek acaba 🤷♀️
tugbadm Duuyguum benim sağ belim çok ağrıdı öyle gittim arada bir nts sancı var muayene edelim dedi sonrasında da lekeler başladı
tugbadm defne55 çoğu kişi iki gün sonra doğurdum sandım başladı akşamına falan diye okudum merak ettim acaba varmı gerçekten BM’yle diye
tugbadm Gamzeli_03 yok yok korkma İnan hiç birşey hissetmiyorsun baskıdan başka benim canım çok tatlı odaya girdi. Çatala çıktım ağlama geliyor nasıl anlatamam ebe çok iyiydi kuzum bişey yok oldu bitti derken saniye sürdü gerçekten
tugbadm Duuyguum ya onu heyecandan soramadım ebe de bişey demedi sancı çeken bir bayan vardı 41. Haftasıymış 4 cm açılması var seninde 4 cm olsahdı yatışını verirdim dedi sanırım 4 cm kadar açılmam yok