Kızlar randevu alıcam beyhekımde sevılay hanıma ama kararsız kaldım 36 haftalık olduk alıyım mı sevılay hanıma yoksa doktorum konak hastanesınde samı bey onamı devam edıyım catı muayenesınden acıkcası cekınıyorum erkek doktor dıye kadın doktor dıye gıtmek ıstıyorum hemde samı bey sezeryana daha sıcak bakan bi doktor gıbı geldı bana