Eminekckgny oraya gittim 19.haftamda randevu aldım 22.haftama verdi randevu malum yoğun hastane.. 5 dakika sürdü renkli ultrason değildi elime sonuçların yazdığı kağıdı bile vermedi e nabıza yükleniyor doktor zten görecek dedi şok oldum.. başka hastaneye başvurduğumda artık detaylı ultrasonun vaktimin geçtiğini gerek duymadıkları içimin yapmadılar özelsek doktorum daha sonra kendisi yaptı liv de takipliyim